dilluns, 30 de novembre del 2009

XI Mitja Marató Ciutat de Terrassa (inscripció)

Encara queda temps fins el 17 de Gener del 2010, però jo ja estic inscrit a la XI Mitja Marató Ciutat de Terrassa. La sortida, a les 10h., al Passeig 22 de Juliol, molt a prop del Parc de Vallparadís. El cost de la inscripció es de 15€, (amb xip groc). No es la mes econòmica, però es raonable. De regal per tots els participants unes malles llargues, ideals per entrenar a l'hivern. Es la mitja de la meva ciutat, i la que mes il·lusió em fa de córrer. Al Gener estaré en mig de la preparació per la Marató de Barcelona del Març, i es una de les 3 mitjes que tinc previstes pels propers 3 mesos: Desembre Mataró, Gener Terrassa, i Febrer Granollers. El primer objectiu, com sempre, es passar-ho bé i gaudir de la cursa i de l'ambient. L'objectiu esportiu, referent a classificació i/o marca..., ja ho decidiré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada