dimecres, 4 de novembre del 2009

Fotos de Joan Mercadal a la Mitja Marató de Menorca

Vaig córrer la IX Mitja Marató de Menorca, i el meu amic Joan Mercadal va fer algunes fotos per encàrrec de l'Ajuntament de Ciutadella. Com vaig gaudir correns pels bonics carrers de Ciutadella!. Era la meva primera Mitja, i vaig acabar tocadet, la veritat, però amb moltes ganes de repetir. Entre els corredors, alguns il·lustres com Martín Fiz i Abel Antón, que segueixen en plena forma, sobre tot Martín, que va guanyar la proba amb 1h10:46, (al loro!, que te 46 tacos). Jo amb 1h46:58 vaig quedar encantat per ser la meva estrena a la distància. I el luxe de córrer a Menorca, amb un solet fantàstic. Aquestes fotos son només un exemple, però podeu consultar la web d'en Joan fent click sobre el seu nom. També es pot veure el vídeo de la meva arribada a meta. Gràcies Joan!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada