diumenge, 3 d’octubre del 2010

Mitja de Sant Cugat: No puc demanar més!.

Aquesta cara es del meu fill Pol, però podria ser perfectament la meva propia després de la Mitja Marató de Sant Cugat d'avui. Al final, i tot i que ja estem a l'Octubre, a fet força caloreta, (a mi m'agrada córrer amb fred, la veritat), però res a veure amb la de Sabadell de fa un mes, que va ser un infern. Bon ambient previ, i més de 1.300 corredors preparats a la línia de sortida. La idea era córrer amb el meu company Dídac del C.N.Terrassa, un jove atleta que prepara la Marató del Mediterrani, i que fins avui tenia una millor marca de 1h40, però que quan li vaig dir que jo podia estar al voltant de 1h35-1h37, no ha dubtat ni un segon en voler anar plegats. Doncs així a estat tota la cursa, i ens hem ajudat mutuament per aconseguir tots dos els nostres respectius objectius. Molt bona feina en equip, si senyor. La mitja de Sant Cugat es dura pels constants puja-baixa que trobem, i no es una mitja per fer marca, però es distreta, i a mi particularment m'agradat molt, (si, m'agraden més les curses dures, ho reconec). Hem controlant els ritmes en tot moment. Hem corregut amb cap, i he tornat a anar de menys a més, amb parcials cada 5km. de 23:36 + 23:02 + 22:30 + 22:11, fent del km. 20 fins a meta en 4'18", (a ritme de 3:54 m/km, i amb un pic de 3:02 m/km.!). M'encanta acabar fort!!!. Temps final de 1h35:39 a ritme de 4:33 m/km. Lloc 260 de 1.310 arribats a meta, i sobre tot aquell regust tant dolç que deixa acabar fort, i veure que cada día estic en millor forma. Avui amb més claca "particular"que mai a la recta de meta, gràcies a la nombrosa familia que tenim a Sant Cugat. Mil gràcies a Magda, LLuis, (repartint aigua com a voluntari), LLuïsa, Sergi, Mª Dolors i Xavier pels ànims!. L'amic Dídac ha parat el crono en 1h35:47, millorant la seva marca en mitja marató 5' minuts!. Ostres, quina passada...Estic molt content per mi, però també pel Dídac. Felicitats, noi!. Jo començo aquesta setmana un nou pla d'entrenaments per arribar fort a la Mitja de Mataró del proper Desembre, i intentar apropar-me a la marca de 1h33 de Granollers 2010. I si no pot ser, no passa absolutament res, que m'ho passo de conya corrents faci marca o no. Això si, si fa fred, millor, jejeje. Classificacions. Aquest proper diumenge pujada a Sant Muç de Rubí. Quines ganes...

4 comentaris:

  1. Molt bonic el teu fill i enhorabona pel temps en la Mitja Marató de Sant Cugat.

    Un abraç

    ResponElimina
  2. Ernest ! juraria que et vaig veure pero no vaig caure que anaves !!!!!!!!!!llastima !

    ResponElimina
  3. Ernest, ja sé amb qui córrer si vull millorar el meu temps de la mitja. Ara però, cal que em posi una mica en forma perquè als primers quilòmetres ja t'hauria perdut de vista. Per cert, quina mitja és la del desembre?
    Felicitats per la cursa i pel Pol, segur que la cara que va posar a la foto és de veure un crack de les populars.
    Records,
    Joan Carles

    ResponElimina
  4. sigues corriendo fenomenal, cada parcial más rápido que el anterior, con lo difícil que eso es. Felicidades Ernest! Anda que tu peque está majísimo!!!

    ResponElimina