diumenge, 5 de setembre del 2010

V Mitja Marató de Sabadell: Bon Test!

Calor, molta calor. Normal un 5 de Setembre, això es veritat, i per tant cap sorpresa. La idea era probar el meu estat de forma "real", però sense donar-ho tot, en cap cas. Anar fort, (jo no puc anar de passeig a una cursa, no ens enganyem), però deixant els objectius en mitja marató per més endavant, (Sant Cugat, Mataró, Terrassa i Granollers). Doncs estic molt content, perque he complert de sobres amb aquest objectiu. 1h36:41, a ritme de 4:35 m/km, i lloc 232 de 920 arribats. Parcials de 22:22 + 23:08 + 22:30 + 23:25 + 5:16. El circuit de 2 voltes d'uns 10 kms, feia baixadeta en els primers 5 kms., per pujar en els següents 5, es per això dels parcials. No es un circuit dur, però la calor el fa dur. He mantingut un bon ritme durant practicament tota la cursa, però els ùltims 3-4 kms., he baixat clarament el ritme perque no tenia gaires forçes més, i amb la calor que feia he pensat que la feina ja estava feta, i "a otra cosa mariposa". He passat pel km. 5,5 al lloc 296º, pel km 15,5 al 243º, per acabar el 232º de la general. Ben organitzada, però he trobat a faltar algun avituallament de beguda isotònica durant la cursa, (si que donen llauna d'Aquarius a l'arribada). Una Mitja Marató un 5 de Setembre crec que ha de donar alguna cosa més que aigua calentona. Jo sempre porto alguna cosa en forma de gel o pastilles isotòniques, però avui he vist molta gent patir "pajarones" importants per culpa de les temperatures i per una hidratació incomplerta, no en quantitat, però si en qualitat. Molt bona gestió de cues al arribar a meta per l'entrega de regals, fruites, etc. El proper Diumenge un nou test a l'Ametlla de Merola. Classificacions. Ahhh, i aprofito per presentar-vos al soci nº 76245 del C.N.Terrassa, als meus braços i amb cara de circunstancies. Atenció al seu prometedor futur com runner. Te molt bones cames i pulmons!!!.

7 comentaris:

  1. Hola Ernest, ja havia vist les classificacions de la Mitja i comprovat el teu molt bon temps. Un molt bon est per a la propera cursa de l'Ametlla. Dir-te que finalment he decidit de no córrer-hi pel tema de la lesió i deixar passar un temps prudencial per recuperar-me millor. De totes formes, encara que no estigués lesionat tampoc hagués pogut seguir-te a Sabadell perquè no estic en el nivell com per fer aquest temps. Per cert, has superat a un crak de les maratons com en Bonastre.
    Si malgrat no córrer-hi m'acosto a l'Ametlla per veure'n l'ambient -es una ferma possibilitat- miraré de saludar-te i coneixe't personalment.
    El nen està molt maco, per cert.

    Joan Carles

    ResponElimina
  2. Buena carrera. Si te da golpe de calor no hay nada que hacer. Has acabado bien, señal de que estás en buen momento. Ah, y se te ve muy muy fino...En Mataró seguro que das un bocado tremendo a tu marca...

    ResponElimina
  3. Per ser la primera mitja de la temporada i tenint en compte la calor, Dé n'hi do. Jo vaig sortir dissabte i com que era entrenament i estic com estic no vaig forçar gens.

    Els temps, 45'30" i 45'55", són gairebé calcats. Tens un rellotge suís a les cames...

    Felicitats i a veure si ens veiem en alguna altra propera cursa...

    ResponElimina
  4. Joan Carles: Gràcies pels comentaris, però si he guanyat al Xavier Bonastre, (ultimament el guanyo més sovint), es perque ell va córrer el dissabte la Cursa de Matadepera, per tant el seu rendiment va ser molt bó. Jo no hagués pogut fer-ho.
    Si vens per l'Ametlla de Merola ens veurem!!!.
    Rafa: Si, creo que voy pillando un tono muy bueno, pero los resultados llegarán mas adelante.
    Con suerte, y sin lesiones, quizás en Mataró!.
    Raúl: Si, la veritat es que tinc moltes limtacions com a corredor, però puc presumir de tenir bastant cap, i de controlar força bé els ritmes. Falta anar més ràpid, jejeje

    ResponElimina
  5. muy bien Ernest, ya te lo he dicho en Strands ! muy buena carrera y muy buena crónica, por no hablar de la muy buena foto del peque ...tenía carita de "que hacen estos locos aquí corriendo con este calor ...quitadme ya estos calcetines negros que me sudan los pies !!!" es una monada! a entrenarlo pronto y a ver si les presentas la niña del Roger Roca, que ya hace prensa con las piernas y se la ve fortota ! jejeje
    un abrazo a los dos, nens ! y otra vez enhorabuena, que este calor no da para mucho y tú te metes una media como si nada ! ciao

    ResponElimina
  6. Estàs fet un xaval! I jo ja estic començant a declinar, agg!!!! Per cert, he vist que has avançat posicions en els Premis dels blocs.

    ResponElimina
  7. Gracias Romana!, pero que conste que el niño tenía los pies frios, (yo creo que le sudaban solo de vernos), jajaja.
    Amic Joan Carles: Jo vaig començar a declinar a partir dels 20, però només intento, (absurd segurament), frenar aquesta caiguda en picat, jejeje.

    ResponElimina