dilluns, 20 de setembre del 2010

Quina es la teva distància favorita?

La majoria de nosaltres participem en curses de diferents distàncies i perfils, però suposo que tots tenim aquella distància preferida, a la que tenim agafada la mida i aconseguim les millors marques, o perque es la que millor s'adapta a les nostres característiques com corredor i disfrutem més que en qualsevol altre, etc,...O pot ser totes ens agraden per igual?. En qualsevol cas teniu l'oportunitat de triar una o vàries d'aquestes distàncies a la mini enquesta que us proposo i que veieu a la part dreta del bloc. Gràcies a tots i totes per avançat!.

8 comentaris:

  1. En principio diría que la maratón, pero bien pensado diré los 10mil que en la maratón se pasa muy mal y cualitativamente creo que mi mejor marca es la de 10k

    ResponElimina
  2. Jo estic amb el Rafa. El 10.000, de moment. És la distància amb la que em vaig iniciar. Té un punt (petit) de patiment, però si fas tirades d'entrenament més llargues no es fa pesat. També haig de dir que amb una marató i tres mitges no sé si puc tenir gaire clar quina és la meva distància... Potser d'aquí a un anys canviarà, però ara per ara em sento molt orgullós del meu temps de 10km que em permet sentir-me "ràpid" en les curses.

    ResponElimina
  3. A dia d'avui també em quedo amb el 10mil... potser és perquè és el que tinc al cap. Tot i que discrepo amb el grau de patiment. Un 10mil a "saco" és pot fer més llarg que la marató... I aprofito per saludar-te Ernest que feia dies que no et deia res.

    ResponElimina
  4. Ja he votat...!! Evidentment em quedo amb el Marató.. En majúscules.... No hi ha cap altra prova que em doni la mateixa satisfacció en el moment de creuar la línia d'arribada...!!

    ResponElimina
  5. Doncs jo també em quedo amb els 10 km. M'hi vaig iniciar i és la distància amb què em sento més còmode, fins i tot anant-hi al màxim (sempre és clar, dins les meves modestes possibilitats). Tot i així, sempre em remena el cuc de fer una mitja marató, que si me l'agafo amb serenor també m'ho passo bé. La marató, però, gens ni mica perquè després acabo molt baldat, sense ganes de fer res més en uns quants dies, i considero que no val paga la pena.
    Salutacions.

    ResponElimina
  6. Dificil triar..., però ara mateix la meva favorita es la mitja marató. Es que els 10 km... s'em fan curts, i la marató...llarga, (tot i que estic d'acord amb el Carles que es la prova que més satisfet en va deixar).
    Es evident que fins a la mitja marató el cos aguanta bé, sempre que estiguis més o menys entrenat, però a la marató..., a la marató al cos ja li estas demanant un extra per anar més enllà, i això la pot fer especialment dura.

    ResponElimina
  7. Hola Ernest !! Ara per ara la Marato sense cap dubte.Soc novell i estic encisat amb les novetats...be, veurem en el futur.
    Salutacions!

    ResponElimina
  8. media maratón ! ;-))

    ResponElimina