diumenge, 12 de setembre del 2010

Els 2 aneguets de l'Ametlla

Hem faig gran, soc un corredor popular mediocre, (del "montón", que mediocre sona mal.lament, no?), i sé que mai guanyaré cap cursa, i ni tan sols m'aproparé a la victoria, però curses com la d'avui son una important injecció de moral, i et deixen tant satisfet, que penso que tot això val la pena. Que val molt la pena apropar-se fins a aquest petit i encantador nucli de l'Ametlla de Merola, (antiga colònia tèxtil amb uns 500 habitants), per gaudir d'una de les millors curses del calendari català. Per maca, per molt ben organitzada, ( l'Arcadi Alibés està darrere, i es nota ), i per l'extraordinari ambient que es respira. 100% recomanable. Son 10 km. amb una majoria de terra, alguns d'asfalt, i uns quants metres de gespa. Recorregut trencacames, amb desnivells i tobogans importants, de 2 voltes d'uns 5 kms c/u. Es dura, però mooolt divertida. Feia força caloreta, però el dia era maco de veritat. He fet 45:34 a ritme de 4:34 m/km. LLoc 129 de 396 arribats, (i el 31º de la categoria). De menys a més, que es com m'agrada córrer sempre que tinc el cap fred. Segons 5 km. més ràpids que els primers, amb parcials de 23:06 + 22:28, i acabant fort, més fort que mai, i amb aquella sensació de tenir una mica més a dins. M'encanta acabar aquestes curses "no objectiu" amb ganes de més canya, i amb un cartutxo a la recàmera. L'any passat vaig fer uns discrets 48:02 anant practicament "a tope" i sense reservar res, i aquest any 45:34 sense forçar la màquina. No està gens mal.lament la progresió, no?. Aquesta progresió es la que dona més ànims per continuar creixent com a corredor. Per intentar-ho almenys. Ha guanyat el crack del F.C. Barcelona Pol Guillén, (es la seva 5ª victoria a l'Ametlla), sense despentinar-se i amb un temps de 33:03. Classificacions. Ja queda menys per la Mitja de Sant Cugat del 3 d'Octubre, i no tinc del tot decidit si faré alguna cursa abans, però m'he quedat amb ganes, això si, moltes ganes...

3 comentaris:

  1. Buena carrera. TE estás aficionano a correr en positivo y eso es buenísimo. Buen test cara a S.Cugat!

    ResponElimina
  2. Ja estava convençut que faries un millor temps que el de l'any passat, que sense saber-ho (doncs crec que encara no ens "coneixíem") et vaig superar per molt poc. Ara però, estic del tot convençut que no estaria a l'alçada del teu temps doncs la teva progressió és molt bona. Per part meva, entre la lesió i una insuficiència d'entrenaments de fa un temps, ni de lluny m'hagués acostat als 45'-46'. I menys en aquest circuit que és una mica exigent.
    Enhorabona i segueix així, endavant amb els ànims. No som "mediocres" sinó populars i al cap i a la fi, moltes curses no s'acabarien fent sinó és per gent com nosaltres.
    Si la cosa va més o menys bé, debutaré aquest proper cap de setmana, potser a Mollerussa (dissabte) i potser a Calldetenes (diumenge). O vés a saber si faig les dues, això sí, en plan tranquil.
    Records.

    ResponElimina
  3. Llegir que estàs tan bé i sense forçar és un gran què! Crec que encara queda alguna inscripció per a la Mercè, però en duen quedar molt poquetes. És diumenge i el recorregut, molt i molt pla, et pot anar bé, encara que no vagis ni tan sols a fer marca...

    Potser una mica massa gent (màxim 10.000 i suposo que s'arribarà...) i el millor, el preu, 5€ (abans era gratuïta) amb samarreta i regal inclosos...Està bé!

    Si hi vas, em veuràs...

    ResponElimina