dimecres, 8 de setembre del 2010

Les meves sabatilles (6): Brooks Cascadia 5

Ja porto uns quants entrenaments amb aquestes fantàstiques Brooks Cascadia 5. Simplement sensacionals. Es evident que no sempre allò que pot servir per un corredor serveix per qualsevol altre. No existeixen 2 peus iguals, ni 2 corredors iguals, ni 2 maneres de córrer iguals, etc,..., però es que Brooks fa bones sabatilles, i les sensacions que proporciona aquesta "zapa" son de primera. Reconec que no les he forçat al màxim sobre terrenys molt tècnics, (i això no vol dir que no serveixin per aquests casos), però per fer una mica "el cabra" son de lo milloret, per no dir les millors. Gran estabilitat, i una ex-tra-or-di-nà-ria amortiguació amb només 340 gr. No descarto presentar-me el Diumenge al Cross de l'Ametlla de Merola amb elles... Ahhh, i ja sabeu el millor lloc per comprar aquestes Cascadia: Ashisports, evidentment, jejeje.

2 comentaris:

  1. Estéticamente no acaban de gustarme, pero está claro que son de lo mejorcito.

    ResponElimina
  2. Ernets, ja sabem que treballes en el sector però deus canviar de sabatilles cada dos per tres. És com si jo treballés en el sector automobilístic i cada mes estigués canviant de model cotxe. Tu sí que t'ho has muntat molt bé.
    Jo segueixo amb les meves Mizumo, tot i que de moment no les puc esprémer al màxim perquè estic una mica lesionat.
    Salutacions.
    Joan Carles

    ResponElimina