diumenge, 28 de novembre del 2010

Mitja de Mataró: Li tinc ganes!.

El proper Diumenge a les 10h. serem uns 1800 corredors a la línia de sortida de la Mitja Marató "Ciutat de Mataró". Reconec que li tinc ganes a aquesta cursa. L'any passat per culpa d'una curta preparació, i de la meva inexperiència, (feia només 8 mesos que corria), vaig patir l'única "pájara" de la meva curta trajectòria com runner. El km. 17 em va colpejar amb contundència, i sense pietat, i vaig tenir que tirar de "pebrots" per arribar a meta en 1h42'. El meu objectiu un any després es millorar en 10 minuts, (es diu ràpid, millorar 10 minuts), respecte al 2009. Això suposaría rebaixar també la meva MMP. La cursa es molt planera, i es pot córrer molt, però atenció amb l'últim i traidor km,... que té sorpresa en forma d'una pujada mortal que acostuma a dictar sentència. Però tot això es secundari, perque el principal objectiu, com sempre, serà gaudir "a tope" d'una matinal atlètica de primera categoria. No estaré sol, i coincidiré amb molts amics i col.legues. Rafa, Oscar, Raúl, etc... Tots ells més ràpids que jo, i amb moltes posibilitats de millorar les seves respectives marques. Parlar una estoneta amb ells, abans i després de la cursa, desitjar-nos sort, i fer 4 bromes, serà un luxe i un plaer. Sort a tots!.

6 comentaris:

  1. Sort en aquesta mitja i de ben segur que aquests 10 minuts de menys cauran al sac. Si fent "pájara" fa un any vas marcar 1:42h ja m'agradaria saber què hagués estat per tu una marca més "normal". N'estaré al cas.

    Seguim en contacte.

    ResponElimina
  2. Te aseguro que harás más de diez minutos menos... Siendo objetivos: tenemos la misma marca en 10k, con lo que ya te digo que estarás por 1.28-1.29 pero seguro, seguro. Tenemos que quedar para el domingo...

    ResponElimina
  3. Ahir vaig fer l'últim test sense pretensions, però amb ganes i no vaig quedar gaire content. No sé si podré baixar d'1h 30min. Potser és massa d'hora. Crec que, com sempre, aniré a sensacions, però també suposo que "a saco" des del principi (també et dic que el principi ja convida a això) i després ja veurem. No sóc gaire d'anar a ritmes plegats, però potser podem compartir moments... Ja sé que la vas fer l'any passat, però si tens algun dubte, ja saps.
    Fins diuemnge!!!

    ResponElimina
  4. A mi estas carreras tan planitas no me gustan nada, pienso que tienes que estar toda la carrera tirando de riñones sin tener ninguna bajada donde poder regular un poquito.
    Nos vemos el domingo.

    ResponElimina
  5. Nen, ens veiem diumenge!!

    Segur que et sortirá una gran cursa.

    Sort.

    ResponElimina
  6. Gràcies a tots pels ànims i consells.
    Jo crec que estic per fer 1h31-1h32, però Rafa fará de llebre, i com es una màquina, pot passar qualsevol cosa...
    La més probable?: una "petada" espectacular al km.17, jejeje.
    Però ho passarem bé, això segur.
    Ens veiem a Mataró!.

    ResponElimina