dissabte, 26 de juny del 2010

Premis Blocs Catalunya 2010

Fins el 6 de setembre podeu votar pels millors blocs de Catalunya, (i escrits en català), que es presenten als III Premis Blocs Catalunya 2010. Estan dividits per diverses categories, i aquest runnec el trobareu al apartat d'esports, lògicament. També es pot votar pels posts que més agradin, de entre els últims 10 publicats a cada bloc, (o a tots 10, si us agraden tots, es clar), jejeje. La veritat és que vaig sentir a parlar d'aquests premis gràcies al col.lega Joan Carles LLurdés, (un dels màxims favorits a guanyar amb el seu magnífic Marathon man). El meu bloc no és el millor, ni de lluny, i de fet fins avui ni tan sols pensava en fer cap promoció de la meva participació, però he decidit que puc intentar almenys... no quedar l'últim.

3 comentaris:

  1. Hola Ernest,
    Que jo sóc un dels favorits? Què has begut? O fumat? O és que potser el nen no us deixa dormir gaire i ja has perdut el senderi? Em sembla que t'has passat uns quants pobles però gràcies pels ànims. La veritat és que estic fent una mica de promoció entre els contactes i així, potser de mica en mica, aconseguiré un bon grapat de vots. Per cert, ja fa dies que et vaig votar.

    Salutacions.

    ResponElimina
  2. No tenia ni idea de esta convocatoria... He entrado, he ojeado y te he dado mi voto...jeje..

    ResponElimina
  3. Ei Ernest, ja tens el meu vot. Ens veiem el dissabte!

    ResponElimina