divendres, 8 de gener del 2010

Nou any, noves "zapas". Les meves sabatilles (3): New Balance MR905

Que difícil es triar unes sabatilles de running, però reconec certa debilitat per New Balance. Desde fa mes de 10 anys que tinc algun model "urbà" d'aquesta marca, i unes de les primeres sabatilles de running que vaig veure, i probar, van ser unes NB taronjes del meu germà. Als anys 80!. Anys on, per exemple, Nike encara no era el monstre d'avui, i marques com Karhu tenien el seu prestigi entre molts corredors. Jo vaig tenir unes Le Coq Sportif de running!. Doncs, assessorat pel Pol Guillén, (atleta del F.C. Barcelona i delegat de NB), i pel Marc Hurtado, (atleta i encarregat de Runnersworld), he triat aquestes New Balance MR905. Ideals per córrer, i sobre tot competir, practicament sobre qualsevol distància, si tens el meu pes, (62kg.), i ets pronador. Les recolliré Dilluns, perque ahir no tenien el meu nº.

2 comentaris:

  1. Guapas, guapas... Ahora toca desgastarlas!!

    ResponElimina
  2. Renoi, assessorat per en Pol Guillen. Quins contactes! Com no et vagin be ...

    Salutacions.

    ResponElimina