dilluns, 28 de gener del 2013

Mitja de Terrassa. La de casa.

La Mitja Marató de Terrassa es la de casa. No es ni la mes maca, ni molt menys la mes rapida, però es la de la meva ciutat. Això si, es una de les grans de Catalunya. El Diumenge vinent tinc la Mitja de Granollers, (mes rapida i un dels objectius de la temporada d'asfalt), però no em vull perdre l'oportunitat de córrer pels carrers de Terrassa un any mes.Vull fer un entrenament exigent de cara a Granollers i pensant en la marató. Surto fort, però sempre amb l'idea de no donar-ho tot i de poder fer el segon parcial mes ràpid. Bones cames en tot moment i controlant unes bones sensacions que no m'abandonen en cap moment. Pas pel km10 en 40:16, (per sota dels 41 previstos), i amb les forces intactes encara. Això m'anima a continuar fort, en contra del que seria aconsellable tenint Granollers tant a prop, però també es veritat que això ho fem per plaer i que també esta be poder fer en tot moment el que be de gust. Tiro amb ganes, (mai a tope), i un cop superades les ultimes i "matadores" pujades apreto l'ultim km, (del 20 al 21), que el marco a 3:39 m/km, per entrar a meta en 1h24:53. LLoc 115 de 1934 arribats a meta. Milloro la meva MMP en 2'19" d'una tacada, (Terrassa 2012), i sobre tot amb la sensació de tenir algo mes a dins. Molt satisfet!!!. Ara el dubte es si podré recuperar correctament per Diumenge a Granollers. Suposo que mai al 100%, però espero estar suficientment fort com per intentar rebaixar encara un pelet mes aquesta marca. Classificacions

3 comentaris:

  1. Gran gran cursa i, a més, sobrat. Com mola aquesta sensació de poder donar més. Enhorabona. És una molt bona marca, però estic convençut que la baixaràs a Granollers i, probablement, a Barcelona.
    La qüestió és saber quant la baixaràs; 1h23? 1h22?
    Les apostes estan fetes.

    ResponElimina
  2. Companys, ara sí que tinc clar que he de descartar el demanar que el vostre equip m'incorpori a les seves files.
    Aneu com míssils i jo en cavi com un balí d'una escopeta de fira.
    Enhorabona, oimés si les sensacions han estat bones.
    Ara a Granollers, Ernest, no et separis ni un pam dels kenyates o altres corredors "foscos" que hi hagi perquè a la que et despistis ja no els tornaràs a veure.
    Salutacions cordials.
    JC

    ResponElimina
  3. Ernest, tenint en compte la marca de Sant Antoni i la d'ahir a Terrassa (sense anar al 100%), com diu en Raúl a Granollers rebaixes segur!! M'atreviria a apostar per sub 1h23', i a Barcelona encara es pot pegar unaltre mossegada...

    ResponElimina