dilluns, 11 de juny del 2012

Cursa de Pineda. Ja vaig de baixada.

Cursa de Pineda de Mar. Objectiu clar: Ajudar a Jacquie a baixar de 40'. Ella està en bona forma, i jo ja estic mental i fisicament pensant en agafar descans i tornar amb força per preparar els nous reptes d'alçada.
Coincidim amb els companys del Team Ashi, Pere, Mònica, i l'Enric. Parlo amb Jacquie de sortir a ritme que ens porti, (en cas de clavar aquest ritme a tots els kms, es clar), a fer 39:55. Tret de sortida a les 9h00, i per devant 10km de perfil favorable i planer. Això si, xafugor molt important, tot i que la temperatura no es exageradament alta. Tiro el primer km a 3:40-3:45 per mirar d'agafar posicions. Jacquie molt bé. Els seguents 2 o 3 kms baixo el ritme un pel, i ja els passem a 3:50-3:55, que era el previst. Ara es tracte de mantenir-ho. Estic controlant quantes noies tenim per devant, i només veig 3, i aquesta 3a només uns metres abans que nosaltres. La superem amb relativa facilitat, i ara ja tenim una posició de podio que intentarem mantenir. Jo veig que Jacquie està forta i que va fàcil. De fet més que jo!. Pasem pel km5 en 19:42, i per tant amb un petit marge, i ella continua molt sencera. Aqui veig que està per intentar 39:30 o menys, però que jo no, i li demano al km6. que tiri sola, i que aprofiti el seu estat de forma. A partir d'aquest moment quedo en terra de ningú, sense cap objectiu ni motivació. Fer 39:59 o 41:00?. Tant se val. Miro de mantenir un ritme digne, però quan el cap no tira i les cames començen a fer figa, ja no es pot fer res. Faig els últims kms a 4:00-4:05, i tranquil i segur que Jacquie, a la que tinc a la vista uns 100m. per devant, aconseguirà l'objectiu. I així es, ja que al entrar a meta en 40:12 i posició 152 de 1270 arribats, Jacquie em confirma que a baixat sobradament dels 40'. Exactament 39:37, i 3ª de la general!!!.
Esperem l'arribada de la resta del Team Ashi al camp de futbol, i com sempre tots i totes han fet un bon paper. Ara toca celebar-ho a un xiringuito de platja!. Classificacions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada