dimecres, 20 de març del 2013

Transplantrun 5k

A 7 dies de la marató de Barcelona potser no era la millor idea competir a la 1ª edició de la Transplantrun, però com son només 5km, la feina previa a la gran cita ja estaba feta, vaig voler participar acompanyat d'algunes companyes del team. La cursa va anar molt bé, i amb més de 2000 inscrits a la primera edició, presenta candidatura a convertir-se en una de les més multitudinaries a la ciutat de Barcelona. Jo vaig córrer bé i amb bones cames en tot moment. Vaig marcar 17:25 a meta, però a la cursa li falten metres, així que ho deixem en que vaig fer una bona marca, però sense caracter d'oficialitat. Posició 22a de més de 1400 arribats a meta. Les 3 companyes del Team Ashi Running entre les top10, amb Eva T 4ª i guanyant la seva categoria, i Laia i Angels 9ª i 10ª respectivament. Classificacions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada