divendres, 4 de gener del 2013

Ullastrell i Nassos per rematar l'any

Per acabar l'any vaig triar 2 curses ben diferents. Per una banda el 26/12 vaig disputar la tradicional Cursa del Bolet a Ullastrell. Cursa de 6,2km basicament per pistes i camins de la zona, i que em va servir per comprobar que estic finet de forma, i que vaig per bon cami de cara a la temporada d'asfalt.
Vaig acabar a la posició nº15 de practicament 300 participants, lo que significa tot un èxit per un coredor modest com jo. Mai he estat tant a prop dels millors!. Però sobre tot vaig agafar molta moral gràcies a les bones sensacions de les que vaig gaudir en tot moment. Classificacions.
El dia 31/12 i com ja comença a ser tradicional vaig tancar l'any amb la Cursa dels Nassos de Barcelona. Objectiu: Apropar-me als 38:13 que tenia fins ara com a millor marca en 10k. Sortia amb 3 companys més del Team, (que per cert aprofitabem per estrenar la nova samarreta), i les condicions en principi eran ideals. Sortida "a saco". Corro amb la nostra crack Ale, Jordi i Valentín. Al km1 giro el cap i Valentín ja no esta. Demano per ell, i es veu que no era el seu dia i no ha pogut aguantar un ritme de sortida tant fort. Tirem els 3, però abans del km3 ja veiem Jordi i jo que Ale avui esta fina i vol correr, i això significa que ens deixa i marxa a un ritme superior al nostre. Es una bestia. Jordi i jo seguim a ritmes de entre 3:38 i 3:48 m/km, i passem pel km5 practicament clavant el parcial previst: 18:47. A partir d'aqui el cansament es fa notar i només queda apretar les dents per mirar de no perdre gaires segons respecte al primer parcial. Recta de meta. A tope. Marco finalment uns fantastics 37:48. Nova MMP!!!. Classificacions. Bones cames i bon cap. Tot perfecte. La resta del Team ha realitzat unes marques espectaculars, i podem destacar a Ale que ha acabat 8ª de la general de noies amb uns estratosferics 36:30. Silvia el seu primer sub40' amb uns 39:48 que la situen també entre les millors. Molt content per ells i elles.

2 comentaris:

  1. Ja et vaig dir, Ernest, que estàs en una gran forma. Aprofita-ho, en les curses que venen, els rècords de 10, mitja i marató poden anar caient com fulles de tardor. Felicitats!

    ResponElimina
  2. Molt bona marca, Ernest!! Jo vaig fer exactament la mateixa, tot i que no surto a les classificacions perquè no vaig trobar el meu xip i a la fira del corredor no van ser capaços de donar-me una alternativa, així que res...
    És probable que creuéssim la meta pràcticament al mateix temps!
    I el team a tope! Enhorabona a tots!

    ResponElimina