dijous, 15 de setembre del 2011

Progressió

El Cros de l'Ametlla de Merola és una de les meves curses favorites. És diferent a totes. És dura, molt dura, i trepitges gran varietat de terrenys, amb una majoria de camins de terra. És el 3er any que la corro, i aquesta vegada vaig molt ben acompanyat dels companys i amics del "Comando Terrassa" del Team, Sònia, Dídac, i Paco. Coincidim abans de la sortida amb el crack i amic Pol Guillén, (al centre de la foto, i que a guanyat 4 vegades aquest cros), i la seva parella, la Rosa Morató, que està en ple procés de recuperació d'una greu lesió. Dídac i jo decidim mirar de anar plegats fins que algú dels dos tingui més forces i deixi a l'altre. Sortida puntual, i primers metres ràpids. Paco marxa per devant de seguida. É stracte de fer dues voltes a un circuit, i les pujades més dures arriben entre el km 2 i el 3, que després repetirem entre el 7 i el 8. Primera volta en 21:34, i Dídac ja pasa per aquest punt uns segons després. Sense arribar a aconseguir millorar el segon parcial, almenys aguanto bé, i avanço a uns cuants corredors. Ja veig clar que faré la meva millor marca d'aquesta cursa, i miro de guanyar alguna posició més, abans d'entrar a meta en un temps de 43:27. Lloc 73 de 374 arribats. Molt content. Al 2009 vaig fer 48', al 2010 45', i avui 43'. Això suposa una molt bona progressió, i estic encantat. Paco a entrat en 41:11 a la posició 43à, Dídac en 44:20 i al lloc 84è. Sònia torna a fer un carrerón, i entra en 52:58. Tots contents pel propi rendiment atlètic, i amb la satisfacció de participar d'una cursa maca, diferent, i molt ben organitzada. Ho fan molt bé a aquesta petita colònia tèxtil. Classificacions.

2 comentaris:

  1. Felicidades a todos! desde luego tu progresión es excelente! a seguir disfrutando de buenas carreras!

    ResponElimina
  2. Renoi, quina progressió. I pensa que el 2009 vaig quedar per davant teu i quedaria bastant enrere. Uns pugen i altres baixes. C'est la vie!!

    Felicitats i salutacions ben cordials.

    JC

    ResponElimina