diumenge, 6 de febrer del 2011

És quan corro que hi veig clar.

I avui ho he vist clar al km. 2. Com deia l'amic Paco a l'acabar la cursa, (gràcies per trucar, crack!), "No som màquines!". Porto 2 dies i mitg amb gastroenteritis. Ahir vaig tenir que acabar l'entrenament abans d'hora per un "apretón", i he perdut practicament 1,5 kg. desde dijous. Això et debilita, si o si. Per cert, el mateix dijous que hem vaig obrir el cap contra un moble, sense gravetat, tot i sagnar força en un primer moment. Per acabar d'aixecar l'ànim, avui em desperto amb conjuntivitis a l'ull esquerre, que el meu fill a volgut regalar-me perque no m'oblidi d'ell, jejeje. En principi, que jo sàpiga, el cop al cap i la conjuntivitis no resten força al corredor, però la gastroenteritis si.
He arribat d'hora a Granollers, com sempre. Tinc una cita amb Rafa, Romana, i Jon. Rafa intentará millorar marca, Romana i Jon volen coneixer aquesta cursa com espectadors. Ja veig que fará calor, i crec que massa calor. Un parell de visites al bany, i començem a escalfar. Tinc bones sensacions, de fet, millors que mai, i em noto, fí, ràpid, lleuger...
Sortida. Rafa marxa com un tiro per devant. El seu ritme es un altre. Bona sort amic. La "finura" previa es tradueix en falta de força al primer lleuger desnivell de la cursa. Miau!. Km. 2 i ja veig que de MMP res de res. Avui toca patir sense recompensa al crono. Estic lleuger perque m'he aprimat 1,5 kg., es clar, però he perdut la força assegut al bany en aquest dies. No vaig mal.lament de cames. No tinc cap problema de respiració, ni de res. Simplement no tinc força. Quan la cursa puja, (terreny molt favorable per mi, i que acostumo a aprofitar per avançar gent), noto que em quedo, i que en lloc d'avançar, més aviat perdo posicions. Sobre la resta de la cursa no val la pena comentar gaire cosa, excepte l'espectacular ambient que hem viscut els afortunats participants de la mitja d'avui. Un 10 a la gent de Granollers, de Les Franqueses, i de La Garriga!. Això si, uns 3 kms. abans d'arribar a meta, he vist a Rafa que tornaba a buscar-me, i lamentablement no era una bona senyal, ja que ell tampoc a tingut el seu millor día, i quan a vist que no podría fer sub-1h25', s'ha deixat anar fins trobar-me, en un gest, (un més), de generositat inmensa. Eres muy grande Rafa!. La prova de que no ha estat la típica "pájara", la tinc amb els parcials de 21:08-22:18-21:22-21:08, (i tot i que es cert que la segona meitat es molt més favorable, si tens una "pájara" la baixada de forçes es tal, que es igual que el perfil puji o baixi, ja que no tires de cap manera). Simplement no he tingut forçes. Temps final de 1h30:49. LLoc 935 de 6685 arribats. He millorat en practicament 3 minuts la marca de l'any passat, que no està mal.lament, però volia fer-ho millor, i sobre tot, perque crec que estic en el millor estat de forma de mai, la veritat.
Vull destacar la tasca de l'organització. ESPECTACULAR. Crec que es molt difícil fer-ho millor. Tallavents i polo Adidas semitècnic de regal a tots els corredors, barra lliure de Gatorade abans de la cursa, catifa als 5, 10, 15, i 20kms., molts voluntaris per ajudar a tothom, avituallaments molt ben montats, (amb un espectacular de Gatorade al km. 10 aprox.), un fantástic brou a l'acabar la cursa, tot molt ben senyalitzat, etc, etc, etc... De veritat que crec que han fet una tasca increible, i que moltes altres curses de ciutats més grans tindrien que pendre bona nota de com funciona tot això d'organitzar una cursa pensant en el corredor, i no en altres coses...I parlem de més de 8000 inscrits!!!. Chapeau!!!. També vull agrair a Rafa, la seva generositat, i a Romana i Jon, que vulguin apropar-se desde Barcelona, per animar i fer-nos fotos. Aquestes fotos que il.lustren l'entrada. Aprofito per felicitar a la Sònia, (dona de Paco Moreno), que avui a millorat MMP, fent uns magnífics 1h48. Felicitats Sònia!!!. Tinc un altre motiu de satisfacció, i es que un grup d'amics bojos pel running, però sobre tot bones persones, (entre els que estan els meus acompanyants d'avui), estem donant forma a un modest projecte sobre el que més endavant informaré. Tot al seu temps, jejeje. Classificacions.

9 comentaris:

  1. Al final nos lo hemos pasado bien y todo..jaja.. Una carrera más y ya está. Mira que nos las prometíamos felices en el calentamiento..jaja.. Ah, y el detalle de la organización de darnos la "enhorabuena" ha sido cojonudo..jajaja. Ahora en serio: yo me lo he pasado muy bien, hemos hechado unas risas y vamos uniendo un poco más al megagrupo. Nos vemos!!

    ResponElimina
  2. Recupera't i diga-li al teu fill que et doni ara tots els "regalets" i que no se'ls guardi per la setmana de la marató... jajajaja. 1h 30' en les teves condicions és una bona bona marca. A més a més crec que no és el millor perfil per millorar marca "visto lo visto". Esperem notícies teves. Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Osti nen, per estar tocadet quina mitja t'has cascat!!!.

    Felicitats.

    Pep - Celula Running

    ResponElimina
  4. Coincideixo amb el Pep, si amb totes aquestes adversitats has fet 1:30h, els etíops, kenyans i demés, ja es poden apartar. estàs fet una locomotora!! Per ser un "pupas" no està gens malament. I encara que com dius molt correctament, no som màquines, n'hi ha algunes que estan molt ben engreixades (tu, sense anar més lluny) i d'altres que ja fa un temps que no deixen de grinyolar (jo, per exemple).

    Per cert, aprofito per demanar-te si faràs la cursa de muntanya del Club Natació Terrassa. Depèn de com ho tingui per a final de mes, potser m'hi animo.

    La meva més sincera enhorabona i una forta abraçada. Ànims per a la propera.

    Joan Carles

    ResponElimina
  5. Són massa adversitats. Massa "problemes" per aconseguir marca. El problema és quan veus que et trobes bé, no? Em va passar el mateix a la de Sant Antoni...però sempre hi ha haurà una altra cursa per millorar. El teu estat de forma ja permet pensar-hi. A Gavà buscaràs també MMP? Si és així, igual fins i tot podem anar junts. Jo també busco baixar d'1h28'

    Salutacions!!!

    ResponElimina
  6. Animo Ernest !!! que no ha estado tan mal.. son unos buenos kms de cara a un mes, y si recuperas esta semana el domingo tienes otra oportunidad, pero yo me lo tomaría con calma.... mira quién fue a hablar!!!... jejeje

    ResponElimina
  7. Bona mitja, Ernest. No sempre pot tenir un el seu millor dia, i tot i així, fer 1h30' és un molt bon temps. Valora-ho!
    Tens raó que la mitja de Granollers és una cursa molt maca, jo valoro molt l'ambient extraordinari i el circuit, amb aquesta final tan agraït. Aquest any no l'he feta perquè vaig a Gavà diumenge que ve, però l'any 2012 no me la perdo.
    Ànims per la propera!
    Aureli (kilometro10.blogspot.com)

    ResponElimina
  8. Si te sirve de consuelo, escribo este comentario tras una pausa para ir corriendo al lavabo. En fin, mejor haberlo pasado ahora que de aquí a un mes ¿verdad?, aún así la marca no ha sido precisamente mala.
    Cuídate y no abuses hasta que estes al 100%.

    ResponElimina
  9. no te voy a decir nada que no hayan escrito ya los compis aquí arriba. Las caritas tuyas y de Rafa al final de la carrera me ha bastado verlas ayer, ya está! Yo de lo mío he disfrutado mucho, con vosotros cada minutos es una pasada: risas, bromas, fotos, kilometros...son cosas que te llenan el ánimo y el día. Ánimo, hoy ya es otro día y el domingo también. Tú verás y decidirás si buscas MP otra vez o no. Da igual, en un mes las cosas van es serio. Un abrazo grande !

    ResponElimina