diumenge, 8 d’agost del 2010

Corren que se les pelen. TESTSET amb Joan Carles LLurdés i Coit

FITXA
Nom: Joan Carles LLurdés i Coit.
Club: No sóc membre de cap.
Data i lloc de naixement: 27/03/1966 Manresa
Alçada: 1,66 m.
Pes: 67 kg.
Millor marca en 10km: 41'57" (Igualada 2009).
Millor marca en mitja marató: 1h37'55" (Mitja Marató de Banyoles 2009).
Millor marca en marató: 3h54'08" (Marató de Barcelona 2010).

TESTSET
1- Circuit, zona, parc, camí, etc, favorit per entrenar?: El Poal de Manresa, i el camí de la Sèquia entre Manresa i Santpedor.
2- Sopar preferit el dia abans de la competició?: Res d'especial si és una cursa de 10 km. Si és una mitja marató, un plat de pasta i una cervesa
3- Sabatilles actuals per competir?: Asics
4- Les 3 curses populars favorites de qualsevol distancia?: Tàrrega, Manresa, i Bell-lloc d'Urgell, (les úniques que fins ara he repetit, i per tant tinc un cert criteri per afirmar-ho). Tot i així són d'aquelles que agrada repetir l'any següent.
5- La cursa de la teva vida, fins avui?: La Marató de Barcelona d'enguany. No vaig complir el meu objectiu quant al temps final, però si satisfer el corcó de tot corredor popular de fer una marató i traspassar la línia d'arribada encara sencer.
6- Fita esportiva, (cursa, campionat, etc...), de la que et sents més orgullós?: La meva primera mitja marató, (Sitges 2009). Sense haver fet abans cap altra cursa d'aquesta mateixa distància, jo i un company ens hi vam "llançar", i vam acabar força bé i satisfets. Vam "descobrir" que això de les curses populars "enganxa".
7- Un somni esportiu per complir?: Com no podré guanyar mai res, em conformo amb acabar les meves curses amb una certa dignitat. Sobre tot alguna altra marató que s'em passi pel cap de fer.

2 comentaris:

  1. Un d'aquests "cracks populars" amb moltes coses a dir. Mireu el seu magnífic bloc: http://joancarlesllurdes.blogspot.com/.

    ResponElimina
  2. Gràcies per les "floretes".

    Salutacions

    ResponElimina