diumenge, 30 de maig del 2010

Corredor dolent, però mediàtic.

Els amics de la revista Planeta Running em van proposar escriure un text sobre les sensacions al voltant de córrer una primera marató. La meva primera marató: Barcelona 2010. Vaig acceptar de seguida, però sense calcular la dificultat d'intentar descriure un cúmul tant gran, personal, i profund, de sensacions en només 550 paraules. Era l'única condició. Al poc de començar em vaig adonar que era sencillament... impossible. El primer esborrany del text tenia unes 1.300 paraules, i vaig tenir que reduir i mutilar el text fins arribar al tamany definitiu. Redactat com una espècie de telegrama, però de 550 paraules. Segur que un bon escriptor o narrador pot transmetre moltes més coses i més profundes en només un parell de frases, però jo no, i he fet el que he pogut. El resultat final el podeu trobar al nº 26 de la revista, corresponent al mes de Juny. Inclou també altres reportatges que si son interessants de veritat, com un sobre convinar el running amb altres esports, o la espectacular aventura de Dan Hornery, un australià, (amic d'en Marc Roig), que ha dedicat tot un any a viatjar i córrer curses per tot el món.

4 comentaris:

  1. Molt guai! salut i kms !!!

    ResponElimina
  2. A veure si el puc llegir...i felicitats per poder tornar a córrer de nou.Jo el dissabte quasi arribo als 10 també i no va anar tan malament.

    ResponElimina
  3. Ya te veo firmando ejemplares...jeje..

    ResponElimina
  4. Noi, ja et veig firmant llibres a la diada de Sant Jordi. estaré al cas del número de juny.

    Felicitats.

    ResponElimina